Idag blir det mamma :)

Godmorgon :D
Jag vaknade för typ en halvtimme sen av att Benjamin
och hans kompis jack kom in och hoppade på mej -.-'
Sen puttade Benjamin ner mej ur sängen och sen
typ tog dom min mobil.
Jaja men nu har dom iaf gått :D
Idag tror jag att jag ska åka till mamma för dom har gäster
där och de e några av klaus kompisar från danmark som har
kommit :) Och så måste jag hämta mina nycklar som jag glömde
hos mamma xD


Haha Va trött jag ser ut xD


Och detta är dagens outfit :)

Men nu tror jag nog att jag ska ta och
äta lite frukost :) ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella <3

Haha ! <3 vare roligt å bli väckt ? xd <3

2010-08-05 @ 13:21:29
URL: http://lellsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0