Inget Internet -.-'

Hej, hej :D
Från igår till idag sov Angelica, Mimmi och Matida här :)
De va Skojjigt :)
Först igår va vi ute och joggade :)
Fast då va Daniella me oxå.
De va faktiskt väldigt skönt.
Vi joggade typ en mil ungefär.
Och på vägen tillbaka så sjöng olika låtar jätte högt:P
De va kul haha
Juste om ni undrar varför jag inte har bloggar idag
så har mitt internet varit helt konstigt :O
Jaja men nu e de fixat ;)
Förut idag vid 19:00 Så va jag, Benjamin, Pappa och pappas
typ bästa kompis micke och åt på Pizza hut :) *Mums*
Jag har inte träffat Micke på ett år :O
Han bor i spanien de e därför xD
Juste min älskling Ennis kommer hem på lördag :O :D *Jippie!*
Längtar !


Daniella :)

Mimmi, Angelica och Matida

Broöppning :O

Jag tog en bild på Angelica när hon inte märkte hehe

Daniella och Matida

:)

Och påvägen hem när vi sjöng XD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0