Jag e inte så bra på rubriker O_o

Hej på er :D
Jag skrev inte igår men Angelica sov här så de blev lite
svårt att blogga :)
Idag åkte jag till Henkan och va där:)
Jag va med några kompisar (orkar inte rabbla
upp alla) på planen och hade kul :D
Men aja nu måste ni ärligt säga vad ni tycker om min
design!
Själv så gillar jag inte den och ska försöka fixa nåt
bättre :)
Om de finns någon som e bra på headers så SNÄLLA hjälp
mig!
Skriv i kommentarer om de finns någon som kan hjälpa
mig. Skulle bli otroligt glad :D

Jag och min otroligt söta lillasyster Smilla :) <33


Kommentarer
Postat av: madde

sv: aw tack. haha blev skraj först... läste bara första meningen(A) hah:D Fast jag vet inte, det känns som det fattas något... hm

Well jag har inget direkt för mig imorgon så, I'll help you 'blink';D



aw vilken sötnos! Heter hon verkligen Smilla? ♥

2010-08-01 @ 23:06:16
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: ebba

Haha tack och det är klart ;)

2010-08-01 @ 23:26:10
URL: http://ebbzzs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0