Smart grej :)

Hej, hej :)
Jag kom typ precis hem :)
Jag hade varit hos Matida sen när jag skulle
gå hem igen så va dörren låst :O
Så Benjamin hade kommit hem. låst dörren
och gått in i duschen :P Och jag hade glömt mina
nycklar hos mamma -.-'
Men efter typ en halvtimme så blev jag insläppt.

Okej dehär e en helt annan grej
men jag va på icamaxi härom dagen och
då Såg jag en typ maskin som jag aldrig hade sett
förut :O
Den såg ut som typ en dataskärm och sen kunde man
klicka sig fram till olika recept och så
kunde man skriva ut dom :O
Receptet kom ut på ett kvitto ur maskinen :P


Smart grej asså! Och de va helt gratis också :)
Men gud nu blev jag sugen på att baka hehe
Ska kolla vad vi har hemma så kanske jag kan baka
nåt :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0