Dålig uppdatering

Tjenis!
Jag skrev inte igår men de va för att Nelli
var ju här och då va de inte så kul för henne
att bara sitta där och desutom så träffar
jag henne inte så ofta tyvärr så jag ville
spendera så mycket tid som möjligt med
henne domhär dagarna :)

Men de va kul att va med Melina i forum :D
Hon hade me sig sin kompis Hanane dit :)
Melina e juh Nellis kusin som är 18 år och
hon betalade ganska mycket kläder till
Nelli när vi var i forum :) De va ju kul för Nelli :D
Igår så Åkte vi med min Mamma, mammas kille klaus,
klaus bror, Klaus brors fru och deras två barn till
mormor :)
De va kul :) Vi badade på en badplats i närheten och lite sånt.
Idag följde jag me henne till bussen för hon skulle hem igen :(
De va tråkigt :( Sen resten av dagen hade jag tråkigt!!!
Men här kommer lite bilder :

Nelli :D


I forum

Nelli och melina :)

påväg till Mormor :)

Vi har tv i bilen så vi kollade på film :)

Smilla och tv:n

Framme! :D

Mormor och smilla :)


Jag och Nelli rensade kyckling

Hejdå Nelli :'( (vilken fin bild jag fick xD) ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

tack du hade också fin blogg :)

2010-07-30 @ 22:34:16
URL: http://brunettkyysses.blogg.se/
Postat av: seessy

din mormor är 18år!!!

2010-07-31 @ 00:06:55
URL: http://seessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0